آشنایی کامل با PTC (کسب درآمد میلیونی از اینترنت)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دی جی پدیا و آدرس digipedia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگه تازه واردین و میخواین تازه شروع به کسب درآمد از سایت های کلیکی (PTC) کنین حتما این مطاب رو بخونین!!

سوال و جواب های مربوط به ثبت نام در سایتهای کلیکی :

سوال و جوابهای مربوط به کلیک کردن آگهی ها :

سوال و جوابهای مربوط به میزان درامد در این کار و نحوه برداشت :

سوال و جوابهای مربوط به زیرمجموعه ها :

سوال و جوایهای دیگر :

برای ثبت نام اولیه در سایتهای کلیکی چه مفدار پول نیاز دارم ؟ ثبت نام در همه سایتهای کلیکی کاملا رایگان میباشد و شما به عنوان عضویت استاندارد میتونید ثبت نام کنید ولی اگر بخواهید بعد از مدتی عضویتتان را به بالاتر ارتقا دهید باید برای عضویتهای بالاتر مبلغی پول به سایت پرداخت کنید که معمولا میتونید از همان پولی که کار کرده اید استفاده کنید و عضویتتان را ارتقا دهید .

 

آیا برای کار در سایتهای کلیکی خارجی باید میلغ مشخصی در سایت سرمایه گذاری کنیم ؟ برای ثبت نام و کار در سایتهای پی تی سی خارجی  نیاز به پرداخت هیچ مبلغی حتی یک تومان هم ندارید .

برای ثبت نام به چه مواردی نیاز دارم ؟ فقط یک کامپیوتر و یا لبتاب ، یک ایمیل معتبر و یک خط اینترنت و روزی 30 دقیقه الی یک ساعت زمان برای انجام این کار

آیا میتوانم در هر سایت پی تی سی بیشتر از یک بار ثبت نام کنم ؟ نه متاسفانه . در هر سایت پی تی سی شما فقط میتوانید یک بار حساب باز کنید و اگر در یک سایت 2 بار حساب باز کنید ، همه حسابهایتان مسدود میشه .

من در یک سایت پی تی سی عضو هستم و برادرم هم تمایل دارد در همان سایت یک حساب برای خودش باز کند . آیا این اشکالی دارد؟ هر خط اینترنت معمولا یک آی پی آدرس دارد ، و با خط اینترنتی که شما عضو شدید دیگه کسی نمیتونه در اون سایت عضو بشه و اگه این کار رو انجام بده ، حساب دو نفرتون بسته میشه حتی اگر با وی پی ان آی پی آدرس اینترنت را تغییر دهید . در صورتی که در منزل برادر یا خواهرتان تمایل دارد که در سایت پی تی سی که شما عضو هستید کار کند، باید خودش یک خط اینترنت جدا داشته باشد .

آیا میتوانم در چندین سایت پی تی سی با هم عضو بشم و کار کنم؟ بله اشکالی ندارد، شما میتوانید در 1000 سایت پی تی سی عضو بشید و کار کنید ولی در هر سایت فقط یک حساب داشته باشید . تعداد سایتهایی که عضو میشید بستگی به زمانتون داره . مثلا اگر 10 تا سایت عضو بشید، تقریبا روزی نیم ساعت باید برای کلیک کردن اگهی هاشون وقت بذارید . من خودم الان با حداقل 50 تا سایت کار میکنم که حداکثر روزی 1 ساعت و نیم وقت برایشان صرف میکنم . تجربتون که بره بالا و راهنمایی های من رو کامل بخونید مطمئنا شما هم در مدت زمان کمتری کار چند سایت را میتوانید انجام دهید . در قسمت نحوه کلیک کردن تکنیک کم کردن زمان رو نوشتم کامل .

 

من ساکن ایران هستم ، آیا من مجاز به ثبت نام در سایتهایی کلیکی خارجی هستم ؟ همه سایتهایی کلیکی خارجی که من معرفی کرده ام ، در همه کشورها آنلاین هستند و همه کشورها میتونند عضو بشن . نکته اینکه در بین سایتهایی که من کار میکنم ، فقط سایت Clixsense در ایران آنلاین نیست ، یعنی کسی که در ایران باشه نمیتونه توی این سایت عضو بشه حتی با وی پی ان و هر چیز دیگه ای . ولی بقیه سایتها در ایران هیچ مشکلی ندارند. چون در قوانین این سایتها نوشته شده و خودم شخصا در تعطیلات که به ایران میام به راحتی با همه سایتهای بجز Clixsense کار میکنم .

 

اگر مدتی در یک سایت پی تی سی من غیر فعال باشم آیا حسابم حذف میشود ؟ در صورتی که بعد از مدتی مشکلی برایتان پیش بیاید با به مسافرت برید و نتونید در سایتی فعال باشید معمولا تا 30 روز اشکالی ندارد ولی اگر غیر فعال بودن شما در اون سایت 31 روز بشه . حسابتان کلا حذف میشه و پولتون هم میپره .

 

موقع ثبت نام باید اطلاعات واقعی خودم را ثبت کنم ؟ بله 100 اطلاعات واقعی خودتان را ثبت کنید از قبیل اسم و سن و یا هر مورد دیگه ای ازتون خواستند که اگر روزی به مشکلی برخوردید به راحتی بتونید حلش کنید در این مورد .

بعد از ورود به هر سایت PTC باید از کدام قسمت سایت ثبت نام را انجام بدهم ؟ بعد از اینکه به هر سایتی وارد شدید ، باید دنبال یکی از این کلمه ها و یا لینکها در سایت بگردید و روش کلیک کنید تا وارد صفحه ای شوید که فرم ثبت نام در آن هست .

Register

Register Now

Register your account

Sign UP

Sign up now

Join

Join Now

در فرم ثبت نام گزینه هست که از من حساب پیپال و یا پیزا یا حساب های دیگه میخواد چیکار کنم ؟ اگر حساب پیپال و یا پیزا دارید وارد کنید و اگر ندارید این قسمت را خالی بذارید و بعد از ثبت نام و انجام بقیه کارها ، دقت کنین که پی پال و پیزا که چجز معتبر ترین سایت های حساب اینترنتی هستند ایران رو تحریم کردن و نمیشه حساب باز کرد ولی سایت های perfectmoney و pyeer مشکلی ندارن میتونین حساب باز کنین. ( در پشت های بعدی به تفصیل در این باره توضیح میدیم) در قسمت کاربری حسابتان در سایت های پی تی سین رو وارد کنید

 

 

سوال و جوابهای مربوط به کلیک کردن آگهی ها 

چطوری میتونم اگهی ها را کلیک کنم و از کدام قسمت سایت باید این کار را انجام بدهم ؟ بعد از اینکه در هر سایتی ثبت نام کردید باید بعد از ثبت نام روی گزینه Login کلیک کنید و یوز نیم و پسووردی را که در مرحله ثبت نام انتخاب کردید را وارد کنید و به حساب کاربریتان در اون سایت وارد بشید .

بعد از وارد شدن به حسابتان ف برای کلیک کردن روی آگهی ها باید دنبال گزینه های زیر بگردید :

View Ads

view advertisement

Paid to click

surf ads

Earn Money

اگر در سایتی 4 تا گزینه اول را دیدید با کلیک کردن روی اون مستقیم وارد صفحه آگهی ها میشید ولی اگر گزینه آخری یعنی Earn Money  را دیدید باید روش کلیک کنید که خودش چند گزینه داره و یکی از گزینه های View Ads هست و روش کلیک میکنید و میرید به صفحه اگهی ها .

هر چند سایت یکبار باید آگهی ها را کلیک کنم ؟ در همه سایتهای هر 24 ساعت یکبار آگهی ها ریست میشن یعنی اینکه در هر 24 ساعت شما میتونید فقط یکبار آگهی ها کلیک کنید .

 

بعضی از سایتها بالغ بر 100 تا آگهی دارند ، آیا باید همشون رو کلیک کنیم ؟ من خودم شخصا فقط آگهی های استارندار رو کلیک میکنم هر روز . و اکثر سایتهای نوشته اند که در هر روز چند آگهی باید کلیک کنید تا فردا از زیرمجموعه هایتان سود ببرید .

 

آیا باید هر روز این کار را انجام بدیم ؟ اگر میخواهید در این کار به موفقیت برسید، سعی کنید هر روز فعال باشید. و اگر شما زیر مجموعه داشته باشید ، چنانچه یک روز روی اگهی ها کلیک نکنید ، روز بعدش هیچ سودی از زیر مجموعه هایتان نمیبرید .

میشه در یک سایت روی 4 تا اگهی به طور همزان کلیک کنیم ؟ نه نمیشه . شما باید اگهی ها را یکی یکی کلیک کنید و هر آگهی معمولا کانتر و یا شمارهنده داره و بعد از اینکه اون اگهی کامل لود شد و شمارنده اش تمام شد باید ببندیدش و برید اگهی بعدی رو کلیک کنید . با کلیک بر بروی یک اگهی، اون اگهی در صفحه جدید باز میشه و بعد از چند ثانیه از شما میخواد روی یک شماره یا یک شکل کلیک کنید تا مطمئن بشه شما نرمافزار نیستید .

باید این همه سایت رو یکی یکی باز کنیم و این همه اگهی رو یکی یکی کلیک کنیم ؟ برای سرعت دادن به کارتان میتونید 5 تا سایت رو با هم باز کنید و اگهی 5 تا رو با هم کلیک کنید، اگهی اولی را کلیک کنید و سریع برید بعدی را کلیک کنید و تا به سایت  پنجم برسید در واقع سایت اول اگهیش لود شده و میرید میبندیدش و آگهی بعدیش رو میزنید . من معمولا 10 تا سایت رو با هم باز میکنم و تقریبا هر 10 تا سایت رو 15 دقیقه کارش رو انجام میدم .

موقع دیدن یک آگهی اون سایت Error میده باید چیکار کنیم ؟ یک بار همون صفحه ای که اگهی درش باز شده را رفرش کنید و اگه لود نشد ببندینش و برید یک اگهی دیگه را باز کنید .

 

گاهی اوقا که روی یک آگهی کلیک میکنم پیغام میده که در 24 ساعت گذشته این اگهی دیده شده در صورتی که من این اگهی را ندیده ام ، دلیل این پیغام چیست ؟ این به دلیل این هست که آی پی اینترنت شما شخصی نیست .

سوال و جوابهای مربوط به میزان درامد در این کار و نحوه برداشت .

برای کلیک روی این همه آگهی با این هزینه کم مثلا هر آگهی 0.001 دلار یا 0.01 دلار ف من چطوری میتونم به درامد میلیونی برسم ؟ مگه امکان داره ؟ بله 100% امکان داره چون من به راحتی از هر سایتی در ماه بینی 80 الی 150 دلار درمیارم . حالا یک مثال شاده از درامدم در یکی از سایتها میزنم که متوجه بشید .

درامد ماهیانه من در سایت نئوباکس ( که در سایت اصلی من، رسیدهای اکثر مبالغ دریافتی من از نئوباکس موجود میباشد 

من در سایت نئوباکس عضویتم طلائی هست و  200 تا زیر مجموعه مستقسم و فعال دارم  و هر کدام روزی 4 تا کلیک میزنند که از هر کلیک این زیرمجموعه ها من 0.005 دلار سود میکنم .

خوب حالا حساب کنیم :

200 تا زیر مجموعه × 4 کلیک هر روز هر کدام میزنند = 800 کلیک هر روز میزنند

800 کلیک × 0.005 سود من از هر کلیک = روزی 4 دلار فقط از کلیک زیر مجموعه ها سود میکنم

یعنی هر ماه 120 دلار فقط از کلیک زیرمجموعه هام سود میکنم 

تقریبا هر ماهی هم 4 دلار از کلیک های خودم سود میبرم 

و همچنین هر ماه بین 20 الی 30 دلار از آفر های زیر مجموعه هام و افر های خودم و کمیسیون خرید های زیرمجموعه هام سود میبرم .

به طور تقریبی من هر ماه 140 الی 150 دلار فقط و فقط از سایت نئوباکس سود خالص میبرم .

برای اینکه با امید و پشتکار بیائید توی این کار و بدونید که واقعا با روزی 1 ساعت الی یک و نیم ساعت کار میشه واقعا به درامد میلیونید رسید ، در مورد وضعیت تقریبی خودم براتون مینویسم .

من تقریبا با 50 تا سایت پی تی سی خارجی کار میکنم ، در بعضی از این سایتهای روزی نیم دلار درامد دارم،در بعضی هاشون روزی تا 6 دلار هم درآمد دارم و در بعضی هاشون 2 دلار ، بعضی ها 2 دلار ، بعضی ها 5 دلار .

ولی به طور میانگین من در 50 سایت پی تی سی کار میکنم که هر سایت به طور تقریبی و میانگین هر روز بین 1.5 الی 2 دلار سود خالص به من میده ، یعنی هر روز بین 75 الی 100 دلار درامد خالص از این کار ( گفتم روزی 1.5 الی 2 دلار به طور میانگین چون یک سایت هست روزی نیم دلار به من میده و یه سایت هست روزی 4 دلار به من میده و میانگین همه سایتهای روزی 1.5 الی 2 دلار هست برای من )

و هر چی تعداد زیر مجموعه ها بیشتر باشه مطمئنا درامدت بیشتر میشه . و در تلاشم که درامد خالص از هر سایت را به روزی 10 دلار برسانم .

برای این ارقام و اعداد و محاسباتی که براتون انجام دادم ، رسید همه دریافتی ها را در سایت اپلود میکنم و شما به راحتی میتوانید رسیدهای دریافتی من را ببینید.

آیا میشه بیشتر از اینها هم در این کار درآمد داشت ؟ بله به راحتی ولی به شرطی که تلاش کنید و زیر مجموعه بگیرید، هر چی زیر مجموعه بیشتر باشه ، درامد بیشتر میشه . یکی از دوستان صمیمی من که چند سالی هست در این کاره حداقل هر ماه 15000 دلار از این کار درمیاره با روزی 2 ساعت کار.

چطوری میتونم درامدم را برداشت کنم ؟ به لینک مربوط به مراحل برداشت پول از سایتهای کلیکی مراجعه کنید

چطوری میتونم درامدم را به حساب بانکی ام در ایران و یا هر کشور دیگری انتقال بدهم ؟ به لینک مربوط به مراحل برداشت پول از سایتهای کلیکی مراجعه کنید

 

سوال و جوابهای مربوط به زیرمجموعه ها 

زیر مجموعه چیست و چطوری باید بگیریم ؟ بعد از ثبت نام در هر سایت پی تی سی ، در قسمت حسابتان که وارد میشید یک قسمت وجود داره که یک لینک در اون قسمت سایت برای شما گذاشته شده که شامل ادرس همون سایت پی تی سی و در اخرش هم یوزرنیم شما هست . و هر کسی روی این لینک کلیک کنه و وارد اون سایت پی تی سی بشه و در اون سایت پی تی سی ثبت نام کنه ، به طور اتوماتیک میاد زیرمجموعه شما میشه، همه سایتها هم یک بنر به طور اتوماتیک برای حساب شما طراحی میکنند در همون لحظه ای که در اون سایت پی تی سی ثبت نام میکنید و شما این بنر رو هر جایی که بذارید و کسی روی این بنر کلیک کنه و بیاد توی اون سایت پی تی سی عضو بشه ، مستقیم میاد و زیر مجموعه شما میشه .

زیر مجموعه هایی را که اینطوری بدست میارید بهش میگن زیر مجموعه مستقیم . برای دسترسی به تکنیک ها زیرمجموعه گیری در سایتهای پی تی سی به لینک مربود به تکنیک های زیرمجموعه گیری در سمت راست وبلاگ مراجعه کنید.

چند نوع زیر مجموعه دارم ؟ 2 نوع ، مستقیم و اجاره ای 

زیر مجموعه مستقیم در سایتهای خارجی یعنی Direct referral

زیر مجموعه اجاره ای در سایتهای خارجی یعنی Rented referral

زیر مجموعه مستقیم را باید به روشی که در بالا گفتم بگیرید و زیرمجموعه اجاره ای میتونید از حود سایت پی تی سی که درش عضو هستید اجاره کنید و هر ماه مبلغی برای اجاره اونها پرداخت کنید یعنی مبلغی از سود زیر مجموعه ها را باید برای اجارشون بدید و الباقی اون در حساب خودتان میماند .

سوال و جوایهای دیگر 

آیا سایتهای کلیکی هرمی هستند ؟ نه به هیچ عنوان، چون شما فقط از زیر مجموعه خودتان سود میبرید ولی در کارهای هرمی شما از زیر مجموع زیر مجموعه هم سود میبرید یعنی تا چند طبقه شما سود میبرید که این کار را بهش میگن هرمی.

آیا این کار قانونی هست ؟ بله این کار کاملا قانونی هست و در کل دنیا رواج دارد و در ایران هم کاملا قانونی هست .

اطلاعات بیشتر را از کجا بدست بیاریم ؟ تقریبا اکثر اطلاعات مهم و ضروری را در نوشته های ما میتوانید پیدا کنید و بعد از ثبت نام در هر سایت پی تی سی میتوانید اطلاعات ریز تر را در همان سایت بخوانید.

اطلاعات همه به زبان انگلیسی هستند ، دوستانی که زبانشون خوبه که مشکلی ندارند ولی دوستانی که زبانشون خوب نیست میتونند اطلاعات را کپی کنند و در Googletranslate وارد کنند و ترجمه فارسی اون رو ببینند.




:: برچسب‌ها: کسب درآمد PTC , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد دلاری , کسب درامد با اینترنت , کسب درآمد از کلیک , سایت کلیکی معتبر خارجی , سایت کلیکی با پرفکت مانی کارکند , کسب درآمد هر روز 20دلار از یک سایت با 5 دقیقه کار , کسب درآمد واقعی , PTC چیست , همه چیز درمورد PTC , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Mahdi
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');